Διαβούλευση για τον κινηματογράφο 3

ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ADMIN   16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013

Μηπως η Κα Σουγανιδου θα ηταν προτιμοτερο να στειλει τα στοιχεια και τις διαπιστωσεις στον Υπουργο Δικαιοσυνης, Δημοσιας Ταξης και Οικονομικων αντι για μια συζητηση σε οργανο του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτες τις διαπιστωσεις εμεις τις ζουμε καθημερινα στα μαγαζια μας.
ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΙΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ !
Κ.Καριντζης

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ASVE :
Αγαπητέ συνάδελφε,
Α) η κα Ειρήνη Σουγανίδου, μαζί με τον κ. Αντώνη Μανιάτη και Γιώργο Στεργιάκη, παραβρέθηκε σαν εκπρόσωπος των Ελλήνων Διανομέων ταινιών και όχι σαν εκπρόσωπος των video clubs.
Β) η συνάντηση αφορούσε "διαβούλευση για τον κινηματογράφο" και όχι διαβούλευση για τα video clubs.
Γ) ο φάκελλος που έδωσε προς τον ΣΥΡΙΖΑ, που τους κάλεσε, αφορούσε 1) Ιντερνετική Πειρατεία, 2) ΦΠΑ εισιτηρίου, 3) ενίσχυση της διανομής μιας ταινίας, 4) την διαμάχη που προκάλεσε ο "Νόμος Γερουλάνου", για να κρατάνε οι αίθουσες 0,50 ή 1,00 ευρώ από κάθε εισιτήριο, από τους διανομείς, 5) την ανάγκη επιδότησης των κινηματογραφικών αιθουσών, για να ψηφιοποιήσουν τον τρόπο προβολής των ταινιών, 6) την επιστροφή φόρου προς τους πολυκινηματογράφους, 7) την πληρωμή του 1,5 % επί του τζίρου, από τους τηλεοπτικούς σταθμούς για την παραγωγή ελληνικών ταινιών και άλλων προγραμμάτων, 8) τα φορολογικά κίνητρα για την ελληνική παραγωγή και διανομή, 9) την ανάγκη κλαδικής καμπάνιας για την ενίσχυση του κινηματογράφου, 10) το πρόβλημα με τις άδειες των τεχνικών συνεργείων κινηματογράφου, κλπ, κλπ. Για όλα τα άλλα Νομικά, Οικονομικά και Αστυνομικά μέτρα, αρμόδια είναι η ΕΠΟΕ και όχι η κα Σουγανίδου. Και φυσικά η ΕΠΟΕ, χρειάζεται οικονομικούς πόρους και κατάλληλο Νομικό πλαίσιο, για να κινηθεί. Όταν δηλαδή για να σταματήσεις ένα παράνομο site, θέλεις 5-6 μήνες, τι να κάνει η ΕΠΟΕ ; Καταλαβαίνεις λοιπόν, ότι η διαβούλευση αφορούσε τον κινηματογράφο και κυρίως τον Ελληνικό Κινηματογράφο. Η παρέμβαση που έγινε για την άποψη των videoclub από τον συνάδελφο Ανδρέα Κονταράκη, δεν μπορούσε να ήταν έξω από αυτό το περιεχόμενο της διαβούλευσης. Σαν παιδί του κινηματογράφου, το video club για να υπάρχει, θα πρέπει να υπάρχει ταινία, διανομέας και κινηματογραφική αίθουσα προβολής. Γι αυτό και στάθηκε στην πειρατεία (κανάλια, εφημερίδες και internet) και στον Νόμο περί Πνευματικών Δικαιωμάτων (για οικονομική ενίσχυση της ΕΠΟΕ, ώστε να κυνηγηθεί η πειρατεία) και την αλλαγή του Νομικού Πλαισίου, που έχει διεθνώς προβλήματα, λόγω προσωπικών δεδομένων, των χρηστών. Δεν μπορούσε να σταθεί π.χ. στα πακέτα των εταιριών ή στις κλεμμένες ταινίες και τα δεκάδες άλλα συντεχνιακά προβλήματα, που βασανίζουν τον κλάδο μας. Για παράδειγμα οι αιθουσάρχες, ανέφεραν τον κίνδυνο να σταματήσει η προστασία της επαγγελματικής στέγης και να τους εξώσουν οι ιδιοκτήτες, για να κάνουν τα σινεμά (που σήμερα προστατεύονται), σούπερ μάρκετ ή πολυκατοικίες και την ανάγκη δανεισμού, για να ψηφιοποιήσουν τις αίθουσες.